|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har jag rätt pris på denna ca ? Länk | |
|
Oj mena denna länk :) Länk |
|
|
Kanske lite skralt med info i annonsen för att bedömma...:) /Simon |
|
|
Min gissning är att du ligger 15-20 kkr för högt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Inga sportstolar samt surfälgar, gör att den nog inte är betingar mer än ca 165-170kkr. | |
| Tänk på att det står Diskutera oxo Jag kan tänka mig gå ner ca 5 - 10 tkr till men inte mer Bilen är helt nylacka pga av vandalisering helt ny lack som har kostat ca 30 tkr ! | |
|
I den prisklassen förutsätter spekulanter att den är i toppskick. Nylackad gör den inte automatiskt mer attraktiv. Ett par 17-18" hade höjt betydligt mer än omlackningen. |
|
|
Du kan ju inte räkna ett fösäkringsärende som ett plus? Bilen hade väl lack innan med eller? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Det är just det den är den är i toppskick aldrig rökt i den lr några djur m .m sen kollar man lite runt på andras annonser så bäger dem runt 190 200 för en som har gått dubbelt så mkt samt en 320 sedan bäger de ca 160 170 tkren coupe är alltid ca 15-20 tks mer i priss. Eller har jag fel ? | |
|
Om du inte tycker att du behöver värderingshjälp så tycker jag inte att du skall be om den heller. Återigen, värderingsforumet är till för attt ge en fingervisning på vad bekanta/bilfirmor sålt liknande bilar för. Om du tycker dig "ligga rätt" i pris så tycker inte att du skall ändra priset. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Lättare om du räknar att tex 330 är 40k dyrare, och 325 ca 20k dyrare. | |
|
Grejen är att det finns uttryme för att man ska pruta derför står det Diskuteras ! |
|
| Ett pris i trakten kring 165.000 låter rimligt. Håller med övriga talar på samtliga punkter. Nylack = inget som höjer bilensvärde. | |
|
Dessutom är väl inte du som får betala hela kostnaden av omlackeringen vid skadegörelse?? mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Fortfarande e den Nylackad för det !!!!! Det är precis som nådon sa här att andras bilar inte är värda nånting medans om det hade varit i frågan om era bilar då så är de värda en förmögenhet fast ni kör bilar från 1988-1996 ffs !!! |
|
|
Skippa känslorna beeboy, och se sakligt på det istället. Vi skiter ju personligen i din bil. |
|
|
B-boy: Med ditt resonomang så blir en krocklagad bil värd mer eftersom den blivit reparerad för 90 kkr. Det går lixom inte ihop. Ps. 330 fanns inte 1988-1996 :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ännu en e36/e46 värdering som spårar ur....håller med Wendtan, att om man endast efterfrågar för en själv bekväma svar, varför fråga? /Simon |
|
|
Håller med pistolas och wendtans inlägg längre upp. Om du inte vill ha en värdering av din bil så posta inte en tråd. Personligen som, pistolas skrev, så skiter jag i om du får 250 eller 150.000 för din bil. Vi ger bara ett UNGEFÄRLIGT realistiskt värde av din bil på begagnatmarknaden idag. När du får sålt bilen får du gärna komma tillbaka och rätta oss. |
|
|
Som jag ser på saken sänker det priset att bilen är nylackad, jag tror inte det blir mer än 155-160 kkr. Om jag varit spekulant hade bilen inte varit intessant alls pga omlacken. simon_en, det måste ju sluta med att resonemanget eskalerar till personangrepp är ett faktum, haha. |
|
bole |
hehehehehe :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.