|
|
|
|---|---|
|
Vilka dimmensioner ska däck helst ha en e39 touring vinterdäck? Tacksam för svar Bra så??....15 minuter ...en kvart! (den lokala pizzerian) | |
|
Undrar om det gick att ha 235/60/16 som satt på en 740 97 på en e39 touring 97 närmare bestämmt Bra så??....15 minuter ...en kvart! (den lokala pizzerian) |
|
|
Det blir för stor omkrets. Kolla på dörrsidan på din bil. 225/60-15, 205/65-15 eller 225/55-16 vill jag minnas ska passa. Kolla sen på omräkningstabellen tv (under Lathundar) för alternativa dimensioner som ger samma omkrets. mvh |
|
|
Tack så mycket! Bra så??....15 minuter ...en kvart! (den lokala pizzerian) |
|
yngman |
Jag kör med 205/65-15. Kanske inte ser så coolt ut men ger, tycker jag, bäst förhållande mellan vinter- och sommarväglag. Räcker på barmark och klarar den svenska snömodden bättre än bredare varianter. |
|
Kör med 205/55-16 går kanonbra. LepriconXL här är en annan Pizza fras i min närhet ! (äter du här eller på påsen.) Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) |
|
|
Hahaha Den med påsen var grym Eller Om du tar den med dig ska ja slå in den i talrik? Bra så??....15 minuter ...en kvart! (den lokala pizzerian) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.