|
|
|
|---|---|
|
e de svårt att sätta styr servo på en e30? | |
|
Varför förstöra vägkänslan med en servo? Sportbilar har inte servo ;O) JohnC |
|
svintoleffe |
Det är nog inte speciellt svårt, vad jag vet, är osäker, men jag har för mig man behöver en hel framvagn, eller ialal fall servin med allt vad det innebär. Länk Min Bmw MVH Leffe |
|
du behöver iaf remskivan som sitter på vevaxeln, samt själva pumpen och vätskebehållaren, har inte gjort konverteringen själv så jag vet inte... upptäckte att min nyinköpta e30 har servo, och det förstör känslan :( MVH Johan K |
|
| Klart det e skönare med servo, så enligt er är inte den nya m3 csl en sportbil. | |
|
"Förstör känslan" jo tjena....... Känslan att få mjölksyra i armarna efter att man fickparkerat kanske.... Fler kurvor åt folket! |
|
|
hadde servo på min tidigare bil (skall inte nämnas vid namn i detta forum), men skaffade nuy i sommar en E30 utan servo,under första veckan hatade jag att inte ha servo, o letade info överallt för att få monterat. men nu när ja har haft bilen några månadera, och kör bilar med servo under tiden oxå, så kan ja bara säjja, ALDRIG MER SERVO o de e inte så farligt att fickparkera, gar det minst två ggr varje dag o kör på 205:or runt om mvh Erik Jakobsson Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.