|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en E 38-99 med Navi MK 2, Här följer mitt problem, När man sätter sig i bilen är GPS Navigation aktiverad, trycker man då på denna fungerar navin 1 gång på 10. övriga gånger står det Please wait eller nåt,, sedan händer ingenting, om jag börjar om så blir GPS Navigation texten inaktiv. Jag har provat med lite olika skivor, bla VDO 2004-2005, BMW 2004, Tyskland 2000, men alla beter sig likadant, Har försökt att läsa lite på forumet men inte hittat något liknande , Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Tack på förhand!! | |
|
Åk till BMW så kan dom prova att uppgradera Navin med nyare mjukvara. Något du kan prova innan det är att ta bort minuskabeln på batteriet i ca: 30 sek. ///Coasthunter |
|
|
Tack för tipset, ska prova dessa under dagen, Linkan |
|
|
hej! först ska du prova de som den tidigare skrev. till 90% så brukar det tyvärr inte fungera.av erfarenhet brukar det vara nav läsaren som strullar.det är den som styr allt med nav.det tråkiga är att den är skitdyr!! AW |
|
|
uppdatera inte med högre mjukvara är 17.1.då kan den låsa sig för gott, eller eventuellt gå väldigt långsamt AW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.