|
|
|
|---|---|
|
Länk Hehe.. 210000 mil ?? hållbara bilar detta, v*lvo skryter med sina 60-70000 mil.. // Gunnar ---- www.plasmastyle.dk www.reproglas.com www.norin.dk | |
|
är det en fd Taxi eller har den bara gått 21 000 mil? 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
Glömt dra tillbaka mätaren vid importen? //Mats |
|
| Skruvade fram mätaren med en extra nolla år 2000:) | |
Ras.mus |
Det finns en volvo i usa som gått en bra bit över 600 000 sist jag kollade... en P1800 tror jag det var, i New York. Pendlade typ 20 mil fram och tillbaka var dag sen många år tillbaka... Tror den hade gått drygt 300 000 innan första stora motorrenoveringen... |
Ras.mus |
Kollade upp det nu... Det var lite väl mycket jag hade hört... "Highest Car Mileage A 1966 Volvo P-1800S owned by Irvin Gordon of East Patchogue, New York, USA, had covered in excess of 3,572,342 km (2,219,751 miles) by March 2004. The car is still driven on a daily basis and covers over 160,000 km (100,000 miles) per year, thanks in part to being driven to numerous car shows and events in Europe and the USA." |
| Läste (tror det var aftonbladet bil) om en taxi som har gått 460 000 mil. Nån som vet mer om denna? | |
| oj oj ..va bra motorn måste vara om den håller så mycket :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.