|
|
|
|---|---|
|
Ska försöka sälja en bil som min syster "fick" i samband med en skilsmässa och det är en 525tdsA från -92. Det är en sedan. Vet inte så mycket om den, men i dagsläget så ser bilen ut ungefär enligt beskrivning nedan: Calypsoröd med vandaliserad huv (repor) och höger framskärm är där också en reva i som är något djupare (bucklig). Saknar skinn och AC. Förarstolen är sliten (vanligt förekommande har jag förstått). C-låset är ur funktion. Syrrans ex importerade bilen själv hösten 2001. Vet ej miltalet, men HAN har inte skruvat nån mätare iaf. Mätarställningen är nu drygt 20 000 mil. Hittade en servicebok i bilen som jag tycker verkar vara "äkta" och den är stämplad till 14 000 mil drygt. Bilen är väl allmänt sunkig, men en polering och en städning så blir det MYCKET bättre. Ingen konstig lukt i den eller nåt sånt. Finns ingen färddator i bilen utan bara en analog klocka. Elhissar fram fungerar - bak manuella. Dragkrok finns på bilen och den besiktigades i början på sommarn med 2 st "bra att veta" på ngt rostiga skivor bak. Bilen har varit avställd i ett år drygt och först idag reggade jag in den (företaget jag jobbar på äger bilen nu) och har kört med den 3-4 mil. Det finns både sommar - och vinterhjul till den. Vä spegel är spräckt (glaset). Inte alls så mycket rost som man kanske kan föreställa sig utan endast någon liten prick på nåt ställe. Så vad tror ni man kan få för en sån här skönhet?? Vi vill bli av med den nu då den står i vägen på jobbet. Tacksam för svar!! /Kidde BMW - the ultimate drug... | |
|
Mer än 15-18.000 kr är nog svårt. BMW CS #5139 |
|
|
Tack J.L för svaret! Ungefär vad jag misstänkte/förväntade mig. Den dyker väl upp på Power-börsen framöver... /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
| byta mot 325 88?????????? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.