AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
608

Fråga om m3 E36

Jag undrar hur mycket skulle jag kuna sälja en M3 E36 limo 98:a för?

Den har bara gått 8000mil och den är bara sommarkörd.
Bilen är mycket på kostad, bara ljudsystemet kostar över 30000kr.
Den har kompressor och är trimad till 450hp..
En ska till bilen är välskött och det har gjorts service på den varje 500mil. Den har bara haft en ägare och bilen är köpt här i sverige
98:orna ligger i runda slängar runt 160`.
Men om den är i det super skick det verkar som den är i å med den utrustningen 210`++.
Alltid svårt med prissättningen på M-bilar. Allt beror på historik, antal ägare, dokumentation, mil å inte minst skicket.
Tack för svaret Beemer

Är inte inne så mycket i BMW men har fått ett bra erbjudande på den här M3:an.
Killen som säljer den har verkligen tagit hand om den, men han ska flytta till australien så han vill sälja den till mig nästan otroligt billigt..

Jag har redan en bil som kostar mig mycket i försäkring så jag kan inte ha den här också..

Så jag har tänkt att köpa den här och sen sälja den snabbt..

Hur är det med M3 är den lätt såld fast det är limo???

Har bara 2-3 dagar på mig att bestämma om jag ska ta den eller inte...SÅ jag bähöver lite hjälp av folk som kan lite mer om de här bilarna...

Tack för svaret MVH/B
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Länk

...

328án: Länk
tack såg inte att det fanns här på forumet
TobbeBMW
Nu låter jag säkert tråkig, :-)

Men för det första, en M3 limo är säkert inte svårsåld då dom inte är jättevanliga, MEN är den trimmad med kompressor så skulle iaf jag dra öronen åt mej ganska betydligt, blir svårt med försäkring på den bilen, samt eventuella problem med SBP.

Alltså finns det en som jag ser det klar nackdel, även om du säkert kan bli av med bilen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.