|
|
|
|---|---|
|
Hallå, köpte en stora färddatorn idag, jag vill minnas att jag sökte fram en sida där man fick reda på hur man skulle gå till väga för att eftermontera stora färddatorn. nån som har den sidan eller kan dela med sig av sina erfarenheter.. skulle vara välldigt snällt. MvH Fredrik | |
|
På svenska: Länk Mycket utförligt på tyska: Länk Bra att veta på tyska: Länk Dessutom finns nycket skrivet i forumet, sök så hittar du. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det va den sidan jag sökte efter, tack så mycket =) I förövrigt kopplade jag in den och funkade utan någe problem förutom att den inte passade i ramen.. den va för "djup" den som hade lilla va för kort och kontakten satt på mitten. ska kolla det i morrn så får vi se. |
|
|
Det är olika ramar för lilla och stora, men folk här lär ha skurit till den så det passar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Såg det, men tänkte köpa en som passar, vill inte hålla på att skära.. dock får jag inte tag på nån så har jag inte så mycket att välja på :( SÅ! Har ni en ram till stora färddatorn kan ni maila mig pris osv. OBS. Grejjerna ska vara fina, ej repiga eller så.. mail. fredrik@box133.com |
|
|
Vart kanonbra, enda nackdelen är att det står att bilen dragit 1.1l/milen i snitt =)) dock tror jag det stämmer till noll procent, hur kalibrerar man datorn? jag har tankat fullt och mätt upp på det viset och då har den dragit i snitt 1.05 typ.. den dricker inget alls... normal körning! |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.