|
|
|
|---|---|
518power |
är det non som har tips på mott för en baslåda till en e34? |
|
Beror ju på vad för bas/basar du ska ha, och vilken typ av låda, samt vad för musik du ska lyssna på. //Simon |
|
|
Bandpass.... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
518power |
det är en zachry bx t-12, (12 tums 600watt) vill ha bra bas in i cupèn, den ska har bas rör men jag vet inte hur stor, skulle vilja ha mott på lodan oxå. |
| maxmått är 880 brett och högst 410 högt. | |
|
Godkväll! precis som "camata" skriver så är dessa 2mått bra att använda till en baslåda. I vår (som vi för övrigt vunnit 5 tävlingar i sasca samt 2 i vår första tävling) e34 sedan så kör vi en sluten låda där basen spelar i genom skidluckan. Vi har en bas som är avsedd för sluten låda. Detta valde vi eftersom vi ville ha kvar lastkapaciteten. Vi lyssna på ALL musik från klassiskt till Hårdrock. |
|
|
Sluten låda ( med lutande framvägg) spelande in genom skidluckan med en Cerwin-Vega Wega 104 spelar allt mkt bra , bandpass är mer känsligt för felräkningar/byggfel och kräver en kunning ljudbyggare för att låta bra medan den slutna lådan ofta låter bra Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
518power |
"widehall" denna låda låter mycket intressan jag vill ha en som är snygg och ine flyger omkring i skuffen kan du skriva hur jag ska bygga den. |
|
518: min låda var precis rätt höjd för att passa in mellan hatthyllan och bagagerumsgolvet, lutande framvägg (ryggstödslutningen), och endast ca 15 cm djup (+den lutande delen), och täckte från högerkant fram till just förbi skidluckan d.v.s. gott om plats för bagage och endast ett "bagagehörn" håller den på plats Måtten mäter du med lätthet fram själv Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.