|
|
|
|---|---|
Lyxkillen |
Hej! Ska som det ser ut nu åka och hämta en 525 touring på Autohus mellan Hamburg o Bremen på torsdag. När jag pratade med säljaren sa han att det var fasta priser, kan det stämma? Någon som varit där och handlat? Tacksam för svar Mvh Lyxkillen |
Scheckheft |
Hej Vill de inte pruta så vill de inte. De har en stor omsättning av bilar så de behöver inte förhandla. Skicket på bilarna är inte alltid det bästa. Åkte förbi där för två somrar sedan och blev inte imponerat. Mvh Scheckheft E38.info ___ Länk |
|
Jag har köpt bil hos dom. Upplevde firman som mycket seriös. Do har en tjet som är säljare, Judith, som pratar svenska. Dom skickar ett besiktningsprotokoll på bilen och där står alla skavanker och brister. //Marin |
|
|
Gör en sökning Länk på Autohus, så hittar du lite mer info. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Lyxkillen |
Hej! Bilen är redan bokad o ska åka på torsdag morgon, blir tåg Köpenhamn-Hamburg och sedan Hamburg-Rotenburg och taxi sista biten! Säljaren har sagt hur bilen ser ut o berättat vad den har för skavanker. Har pratat med Herr Post (hur man nu kan heta så:-) ) och fick ett trevligt bemötande, spelar ingen roll tyska eller svenska. Prutmånen gör mig inte så mkt då jag själv inte ska ha bilen, utan det är bara ett importuppdrag åt en kund! Tack för de svar som jag fick! Mvh Lyxkillen |
|
Hej, Det här kanske är gammal info men jag skrev fel när jag sökte på autohus och kom till en svensk aktör som tydligen levererar från Dat Autohus, se länk. www.autohus.se 23900 för att ha en av Autohus bilar reggad och klar hemma, är det vad en importör tar normalt? Mvh Erik, Bromma |
|
Lyxkillen |
Hej! Har hört att priserna ska ligga där ngnstanns, fast importören tar då även hela prutmånen vilket kan vara ganska mkt, dock inte hos Autohus där de enligt säljaren som jag var i kontakt med hade fasta priser. Jag tar 4.000 kr med i detta fall följer köparen med, vilket kan kännas säkrare. Mvh Lyxkillen |
gammal man |
Någon som har handlat från Autohus ? Erfarenheter ? Du Lyxkillen , vad gör du för tjänster för 4000 kr ? |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Länk Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.