|
|
|
|---|---|
|
Funderar bara lite på värdet på min bil. Den har alla nya delar i framvagnen bytt för 50 mil sen, alla nya däck, nya 17" BBS Splitfälgar, Nya dämpare+skivor+belägg runt om, Fullutrustad förutom Elstolar och Aut, Svart buffelskinn i stort sett nyskick. bilen är nylackad i Aug i år Svartmetallic absolut rostfri, Bilen är nybesiktigad UA och skattad, har gått 28,600 mil, oljan är bytt var 600mil i motor+låda+bakaxel av föregående ägaren, Äldre Pedantisk herre, Avgasystemet är nytt, ny kamm+vippor.. Tyvärr är det en Manuell låda i den.. fast med Ny koppling :) tänkte kunde va kul att se vad ni värderar bilen till i gämförelse mot vad jag gav för den. MVH Fredrik Beemer for Life. | |
|
S-bok? import sv-såld? om stämplad S-bok och sv-såld så skulle jag tro runt 25 000 kr. om import runt 20 000 kr. 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
Dessa bilarna ger mycket bil för pengarna, och betingar sällan några större summor. Bra för oss som köper, tristaren när man säljer. Lacken baktill drar ner värdet, bilen får lite korvmojsraggare över sig. Mycket nya saker gör att den blir mer lättsåld, kanske ökar värdet några tusen tack vara detta. Skulle tippa på någonstans under 30' är rimligt, mer är nog svårt att få. Jag tror för övrigt inte att den är fullutrustad. Finns det bensinvärmare, ASC, ,Servotronic, farthållare, larm med fjärr, elgardin bak, sidogardiner bak, nivåregelering eller EDC, taklucka, färddator, skidsäck och utökat läder (med läderklädd intrumentpanel)? Tittar jag på bilderna ser det inte ut att vara buffelläder, det ser ut som det vanliga nappaskinnet som min E32 också har. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tycker också att det ser ut som nappaläder snarare än buffel. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Jag låter kanske negativt inställd, det är inte meningen att klanka ner på dig eller din bil som ser riktigt fin ut (frånsett lacken bak då ;-) ). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
okay, vet inte så mycket om bmw, detta är vad föregående ägare sagt till mig, jag har inte en aning om vad som ingår i "Fuulutrustad" tack för info,, ingen fara att låta nerlåtande jag är inte så lättstött. Bilen är Importerad 89 av Ralf edström "nån känd fotbolls spelare och numera sport komentator" okay men för det 14,000kr som jag gav kan det inte vart en sån dålig affär ändå asså? föersten så skall bilen lackas om baktill om ca 2 veckor. Beemer for Life. |
|
|
Om fälgarna var med i det priset så tycker jag att det var en bra affär! /markus |
|
|
Bra deal tycker jag också, helt klart! Enbart 17" kryssekerfälgar med bra däck betingar runt 5-8000:-, så halva bilens värde ligger krasst sett i fälgarna :) Du kan nog få mer än 14 000:- om du så säljer bilen i delar. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Att sedan en av våra största fotbolls spelare genom tiderna ägt den gör ju inte bilen mindre värd. Tror nog du gjort en ra affär, bör inte vara så svårt att få ut det dubbla om du fixar lacken. Har ägt ett hundratal E32 så jag har nog rätt bra koll på vad de ska kosta. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.