|
|
|
|---|---|
|
tja! tycker ni jag ska lacka mina lister i bilens färg? och GT-splittern? MVH/Twalle Länk BMW325IM | |
|
Nej. /// Olof Länk |
|
|
JA! Försök i photoshop så ska du se hur finfint det blir. BMW-Brings more women |
|
|
Tror inte det blir snyggt om du lackar både lister och GT-splittern, men som sagt, prova att mecka till det i PS så blir det lättare att ta ett beslut. MVH / Jacob |
|
|
Ja! Det är snyggt med lackade lister och även frontspoilern blir säkert snyggare i bilensfärg inte lika vanligt med den lackad men varför inte. Mvh Stephan |
|
|
Snyggt! Absolut snyggt! :) mvh Robert Sahlin |
|
|
Det tycker jag nog. framförallt listerna i bilens färg kan göra att bilen ser betydligt modernare ut än vad den gör idag. Lister i svarg bryter för visso av snyggt men då gäller det att listerna verkligen är skinande svarta. Att lackera listerna i bilen slipper du allti ha tokputs. GT splittern är jag lite mer tveksam till men som sagt prova i photoshop. Alternativet är att ta bort listerna helt, dock innebär det lite mer arbete. |
|
|
Ett tips är att kika lite i Galleriet, finns ett par som lackat sina lister där. MVH / Jacob |
|
| Länk | |
|
Och här är ett exempel på lackade lister men svart splitter. Mycket snyggt. Länk |
|
|
Lister: Ja Splitter: Nej. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.