|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Jag har ett problem som håller på att driva mig till vansinne... hur jag än letar och försöker så hittar jag ingen 3-serie Touring som passar. Detta skulle i och för sig kunna bero på att jag har helt orimliga önskemål, men det tror jag inte. Min fråga till er är om det finns något/några bra ställen att annonsera samt söka säljesannonser på förutom: - Köp och säljmarknaden på Autopower (givetvis) - www.Blocket - www.Bilannoser.se - www.Bytbil.com - www.Fyndbors.se - www.Autobytel.se - www.Bilweb.se Tips mottages tacksamt! Mvh /Fredrik | |
|
Om du kan tänka dig att importera. I Tyskland är utbudet mycket större än här! www.mobile.de |
|
|
Dyngrak: Varför inte beställa en ny då får du exakt som just du vill ha din bil?Nu är det nog extra förmånligt att köpa en E46 med tanke på att det kommer en ny sanrt |
|
|
Sätt ut en köpes annons ? Det har jag goda erfarenheter av. "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Konstigt att du inte kan hitta en touring som passar, vad har du för önskemål? | |
| Tv4.se och deras text-tv. Dom når "alla". | |
|
Tack för tipsen. Nedan är mina önskemål avseende bilen, tycker ni att de verkar vara orimliga? Modell och årsmodell: 320 (årsmodell 2001 eller 2002) 328 (årsmodell 2000) 325 (årsmodell 2001 eller 2002) Pris: Max 175 000 kr Antal körda mil: Max 10 000 mil Önskemål avseende utrustning: - Svensk såld (ej import) - Manuell växellåda (ej steptronic) - Bensin (ej diesel) - Elektronisk klimatanläggning - Delbart baksäte - Antispinnsystem - Multiratt - Farthållare - Fullservad - Full dokumentation och historik - Rök och djurfri - Regnsensor - Ju mer utrustning desto bättre! |
|
|
Här: Länk ...hittelön? |
|
|
...fast i den BMW'n satt det tydligen en V6 ser jag nu, kanske är någon Audi hybrid eller nått :-0 |
|
| Hehe, tack för tipset : ) | |
|
Säljaren har tydligen döpt motorn också! "Manuel V6". Manuel - spanskt? :-) ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
| om du köper den där bilen blir du nog ganska ensam om att ha en v6 i en bmw :)..du blir inte som alla andra ehhe...det är bara att leta till slut hittar du drömexet | |
|
Jorå, det känns något märkligt att det ska vara lättare att hitta en BMW 320 med en V6 än en bil som uppfyller mina önskemål : ) Det gäller ju som sagt att inte ge upp och sluta leta men min fru börjar ledsna på mina krav som skall uppfyllas, jag vill ju helst inte ha en "orginal" silver metallic 3-serie Touring som alla andra kör runt med, för henne spelar det dock mindre roll, det slutar väl att man snart har en Saab ; ) |
|
|
Den utrustning du räknat upp som krav är antingen standard (antispinn ASC+T, antisladd DSC är standard fr.o.m. årsm. 02) eller ingår i komfortpaketet (klimatanläggning, radio med CD, multiratt med farthållare, regnsensor samt takreling/rails). I princip alla nya BMW som säljs i Sverige utrustas med komfortpaketet så att få tag på en bil med det bör vara tämligen enkelt. :) Rök- och djurfria exemplar begränsar ju däremot urvalet en aning. Min uppfattning är att automatlåda är vanligare än manuell i 325/328/330. I 316/318/320 däremot har merparten manuell låda. Hittade tre 320 touring på Blocket som verkade intressanta, dock fanns alla i Stockholm: Länk , Länk och Länk . /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Ja, med dom kraven bore det inte vara svårt att hitta en bil... I princip allt är ju standardutrusning.. |
|
|
Schyrrans! Tack för tipsen, nu ska här ringas : ) /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.