|
|
|
|---|---|
|
Är ny på det här forumet men har läst och lärt mig mycket på den här sidan genom åren. Nu till min fråga! Är det någon som vet när nya BMW 3-serien kommer att lanseras? Funderar på att köpa en E46 (tror jag den heter) men den har ju hängt med sedan 1998 så en ny version borde väl dyka upp snart eller vad tror ni? // | |
| Det kommer komma en ny 3serie under första halvan av 2005. E46 är fortfarande en mycket , mycket bra bil. Och sista årsmodellen brukar vara den bästa av en modell. | |
|
Finns redan en tråd om detta. Använd förslagsvis sök-funktionen. Välkommen till forumet förresten! /// Olof Länk |
|
|
- Är allt 100% hemligt fortfarande eller finns det någon information som har släppts kring den nya 3-serien ? - Om det finns, vart får man i så fall tag på den ? - Är det någon som har sett bilder på den ? - Vad kommer modellbeteckningen vara (typ som dagens E46) ? - Vad spekuleras grundpriset för en 320 ligga runt ? Tacksam för alla svar som ges // |
|
|
Hej Olof Tack för tipset. Ska söka efter den tråden. Har du något förslag vad man ska söka efter för att hitta den ? // |
|
|
Los Angeleyes: Länk Länk |
|
| Tack för hjälpen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.