|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Ge A6:an en ärlig chans. Det är en mycket fin maskin. Jag är själv rejält sugen på en kombi - men nu hann en granne före och glider i sin (sedan)... Men vad får du för A6 för 270k? Med lilla paketet, metallic, kombi, steptronic + ngt litet så hamnade den jag tittade på kring 350 000. |
|
|
Det blidde en 320i-05 Sedan med komf.pkt och m-sportpaket. Hakka 2 på M68 som vinterhjul. V-eker 18" 225/255 som sommarhjul. Silvergrå. Nu längtar man lite... Tar en vecka innan jag får den. |
|
|
Anders S, Trevligt val! Grattis :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Mycket trevligt val! Gratulerar till inköpet :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Bara att gratulera till ett bra bilval, snygga tillval!! | |
|
Tack! Känns som jag valt rätt (såklart). :)) Gillar den färgen skarpt. Likadan bil till salu här: Länk |
|
|
Anders: Klockrent val! Gratulerar och ser fram emot bilder. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Bilder kommer, var så säker... :) | |
|
Anders S: grattis! :-) mvh Anders |
|
|
Har nu haft 318 i en vecka och 150 mil. Motormässigt känns den fullt ok, snittförbrukning 0,8 känns också bra i plånboken. Dock störs jag av väg/däcks-ljudet som är betydligt högre än på E39:an. Förvisso är det nya Michelin Ivalo dubbdäck på Länk jag minskade något på lufttrycket och ljudet minskade väl något. Hoppas det blir bätte med sommardäcken... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Är det någon insatt som kan svara på om det skulle vara möjligt att ha en tjänste-MC? Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
IQ=pi: svar ja utan problem. Du lär dock få ställa av den om du inte vill skatta för den året runt. Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.