|
|
|
|---|---|
The fastest man |
Det skulle inte sitta helt fel att ha en sån,men det är ju bara synd att man skulle aldrig gå igenom besiktningen!!!Länk |
|
Dethär är ingen BMW....men jag säger bara en sak: FY IN I HELVETE! Länk |
|
The fastest man |
Undra ifall priset verkligen stämmer??? Men fy fan,det skulle inte skada att ha en sån!!!Lagom vinterbil*ler* |
|
Skumt med Porschen. Ny GTR3 för 350' är bara 1,4 mille under nypris. "Säljes billigt pga akut familjeangelägenhet........" Häpp! |
|
| jo, man hade nog kunnat hitta lika många köpare för den om den hade kostat 500' | |
The fastest man |
Skulle det vart det priset på den och det ine är några fel vet ja en som åker åker köper ny bil*hmmmmm* |
| Hade jag haft en halv mille, hade jag inte tvekat. Jag hade prutat (!) lite på Porschen och köpt en BMW för resten =) | |
|
Den här bilen hör ju inte hemma på det här forumet men rolig bil om man kollar på priset samt hästkrafter Länk |
|
|
294 kW (400 hk)....SEK 32.282....ehhhhhhh......va?.. ...40.000 km......jahaaaaaaaaaa.............. |
|
The fastest man |
Priserna kan ju för fan aldrig stämma!!! |
| Tyvärr så är Gt3án en fake annons...Bor själv i Perstorp och har ägt ex antal Porsche...och i ett sammhälle där det bor så många mäniskor som det gör här ca 7000pers...så skulle iaf jag veta om om det fanns en sådan bil här i byn, men därimot så finns här en som är under KRAFFTIG ombyggnad.*ler* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.