|
|
|
|---|---|
|
Hittar inga tillfredställande svar i övriga forumet så jag gör en ny tråd. Ska köpa nya strålkastare i vinter till min 328a -95a då de gamla är totalt blästrade med stenskott. Blir väl även ett par nya blinkers för det ska se snyggare ut. Valen ligger för tillfället mellan Stylabilens kompletta kit med FKlysen för 3000:-, eller Pistage Hellalysen plus blinkers för sammanlagt 4900:- Gissar att Hellas lysen är aningens bättre med passform osv men är det verkligen värt de 1900:- extra det kommer kosta? Läst att ljusbilden på FK inte var den bästa, men det gör inte såååå mycket då jag inte kör med bilen på vinterhalvåret. Så frågan är vilka ska jag köpa? Vill ju komma så billigt undan som möjligt, men inte till priset av helrisig kvalitet o passform. | |
|
Ingen som ens har en åsikt? Eller måste man fråga om sportluftfilter är bra eller dåligt för att få svar på detta forumet? |
|
|
Peter_1982. Jag har försökt att inte svara pga att det kan uppfattas som reklam. Men då ingen tycks svara så..here goes.. Passformen på FK strålkastarna är bra enligt kunder som köpt dessa (förutom de som fick fel blinkers, dvs coupe iställt för sedan och tvärtom:), SORRY till de berörda, hoppas vi har åtgärdat det). Vad jag förstått så finns vissa klagomål på ljusbilden men det är inget jag kan bekräfta eller förneka. De är i ala fall snygga och ringarna lyser bra, detta oxå enligt folk som köpt dessa. HELLA är nog snäppet bättre antagligen, men det är också ett dyrare märke. Det är som att jämför jeans tro jag: Diesel och Crocker...vilka är bäst? Dyrt eller funktionellt. När allt kommer till kritan handlar det nog om hur mkt pengar man vill lägga ut. 3000:- för strålkastare med blinkers eller 4900:- för samma produkt. Det är ett individuellt val... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.