|
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Monterade Schnitzer in nå't annat luftfilter på "sina" 535:or, eller körde de med originalfiltret? Anledningen till min min fundering är att jag så långt som möjligt ska återställa min 535 till det skick den en gång var efter att Schnitzerkillarna gjort sitt. Det var ju ett tag sen, och en del grejer har tyvärr hänt mellan ägarbytena... |
|
Hej. Det är identiskt filter med 535i, enligt min katalog. Bra att du restaurerar, inte många ens av Schnitzerbilarna som är original längre. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
Jeppe W |
Vad är det för katalog du sitter å smyger med? Är det nå'nting jag skulle behöva kanske...? ;) |
|
Ja det tror jag, den beskriver allt som är unikt för en S5:a med beställningsnummer och pris (ej dagsaktuellt), samt förklarar prestanda, tekniska data osv. Den säljs nog inte längre, men jag kanske kan ordna nån slags inscanning om just S5 (245 hk), om det är intressant. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
Jeppe W |
Ja Tack, det vore schysst, scanna som PDF förslagsvis å mejla mig så skickar jag en slant om du vill!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.