AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
900

Hur mkt ska jag styla..!?

Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Jag tycker min 325a är väldigt clean....men
har nån av er nåt styling-tips? eller är den
bra som den är kanske??

Här är den föresten!
Länk

MVH/Twalle

BMW325IM
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Jag tycker att du ska ha kvar den precis som den är!
Mycket snygg för övrigt.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Okej! joo...det blir nog så iaf!

BMW325IM
Hade jag varit du så hade jag inte gjort nånting mer alls. Tänk efter: Vill du ha en BMW som ser ut som en BMW eller som en japan? Den styling du har nu får ändå bedömmas som ganska diskret och stilren, men mer är gå till överdrift.

/// Olof

Länk
Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Olof: okej! men jag tänkte nån liten diskret "klibba" kanske...får se!

BMW325IM
Byt fälgar till M3-fälgar, eller kanske någon snygg BBS-variant, sen är det klart anser jag :)

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
Håller med Kalle. De där fälgarna är inte speciellt hotta. Jag är väl inte riktigt sån nostalgiker som Kalle men BBS, Hartge, Schnitzer mfl hade höjt bilen ett par snäpp till.

/Johan

Min bil: Länk

Bilen är väldigt snygg, men det kan ytterligare göras några saker utan att den blir japan. Lacka listerna och frontläppen i bilens färg. Sätta dit en kromad grill, den nyare varianten. Och pricken över i:et hade varit angel eyes.

MVH

BMW-Brings more women
Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Ojj..hade inte väntat mig att ni skulle kommentera
fälgarna...de tycker jag är klockrena.
men men...angel eyes lät som ett bra tips!

BMW325IM
Angel Eyes hade suttit fint, Lyfter hela bilens utseende en nivå.
Tänker du behålla bilen en lite längre tid, så ha angel eyes i åtanke.

BMW-Brings more women
Inge fel på dina fälgar tycker jag, (finns ju dock snyggare fälgar till er som ogillade hans :) )..
Onödig kostnad att byta dem om du inte i värsta fall skulle sitta med 14" plåtisar..
Övrigt så ser den väldigt snygg ut i lacken..

När ni andra tänker på Ang.Eyes som tänker ni väl på "Orginal" AE och inte stylingskräpet typ "click on" funktion från Dan Mobility?

Vill du ha en stylad bil eller en snabbare bil..
För den summa man kanske skulle lagt på styla den så kan du ju istället behålla den "cleana" varianten men hästa upp den lite mer..Låta(vråla) lite mer(Avgas?), Chip(Nu får jag nog klagomål!), L-filter m.m..

/MVH Mert
Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Mert: Jag har M3ans avgassystem och den är redan chippad..även L-filter...så jag tror jag är ganska klar
på den fronten. så AE blir nog nästa projekt..."orginal"
såklart! MVH/T

BMW325IM
Vad beträffar Angel Eyes, så visst, vill man ha the best quality köper man original för 3000 spänn. Man kan få tag på angel-eyes för 700 kronor som lyser, faktiskt, mycker bra då det är mörkt, givetvis. Det är mer en ekonomisk fråga. Sedan kan man lägga resterande 2500 tusen spänn på tex nån kul tv till bilen. Piffar upp ganska mycket, och ger en lite lyxkänsla.

MVH

BMW-Brings more women
Twalle, fan va najs..

/MVH Mert
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
en framrute streamer och nya klara dimljus......sen är den topp fin precis som den faktiskt redan är....möjligtvis lite lägre kanske en sänknings stats!!!!

///325///
Visa användare
306
yozef
316i Compact -00
Sätt INTE dit angeleyes. Det tycker jag är skitfult. Synd att förstöra en annars mycket snygg bil.
Instämmer f ö med tidigare talare att det inte hade suttit fel med M3 fälgar.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Xenonkonvertera och skaffa ett par snygga angeleyes som är mer diskreta än budgetvarianterna. Lacka listerna i bilens färg. 19" bbs? Skit i framrutestreamer dock. Ofta olagligt och dessutom gräsligt fult.
Tw
160
Twalle
BmwM3 -94
Jonte_smte: Den är redan sänkt! =) klarglas dimljus var för övrigt en skitbra idé! tack för det!

BMW325IM
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.