|
|
|
|---|---|
|
Har balanserat hjulen bytt högra spindelleden pga glapp men det vibrerar som tusan ändå, speciellt i 110-130 km/h någon som har ett hum om vad det kan vara ?? Likadant i bakvagn i 50 km/h vibrerar det , jag tror att det kommer ifrån knutkorset,några andra förslag ?? Mvh Niklas | |
|
Kan vara mycket, dels sneslitna deck som kan framkalla vibrationer vid vissa hastigeheter sen så kanske du har tappat nån balansvikt?? Fråga på nån deckvärkstad! //Kristofer Göthe Västragötaland. |
|
|
jag jobbar som däckmontör och har kollat fälgarna samt balanserat dem, måste vara nån bussning eller nåt..... någon mer ?? mvh niklas |
|
|
nikke25 jag fick byta ut fjäderbenen fram, både pga rostiga tallrikar och kapade fjädrar. det gav vibrationer runt 110 km/h (var rädda att inte kunna hålla bilen kvar på vägen) efter det bytet blev den 110km/h bättre i framvagnen:P bakvagnen håller jag med dig att det kan vara knutkors lr stödlager lr vad det nu heter. |
|
|
nja mina tallrikar o det ser fina ut så det måste vara bussningar/na men tack för förslagen.... mvh nIklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.