|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Hrmm, så får man ännu en gång reta upp sig på aftonbladets kapitalist-fasoner (hos en vänstertidning!) Hur kan det komma sig att deras däcktest ska man behöva betala för när t.ex. expressens (som ju är en högertidning) alla artiklar är gratis? Visst, nu har dom inget däcktest än men... Jaja, är det någon som har aftonbladets däcktest som pdf-fil så får ni gärna skicka den till mig... |
| Skall inte Aftonbladet vara en vinstgivande tidning menar du? Om du nu är intesserad av testet kan det inte vara värt att lägga ut 13 kronor på det? | |
Ras.mus |
Tja, de har ju t.ex. lika mycket reklam som expressen, om inte mer. Dessutom många fler läsare. hur kan det då komma sig att just de måste ta betalt dessutom? Sen kostar det väl 129:-? Och då får man ha de i 3 månader... |
| Vad jag menade var att du kunde köpt tidningen med bilagan igår, som innehöll årets vinterdäckstest, för 13 kronor. Jag gjorde det för att läsa testet...... | |
Ras.mus |
Jo, det kunde man ju gjort... Men nu missade jag den och testet finns nu på nätet så det är därför jag undrar om någon har den! |
| Här kan ni ladda ner testet Länk | |
| Tackar och bockar! | |
Ras.mus |
Jag tackar också och bockar djupt! |
| Aftonbladet är ingen vänstertidning utan en socialdemokratisk tidning. Expressen är ingen högertidning utan en liberal tidning. | |
Ras.mus |
socialdemokraterna = vänster om mitten va? = ja... liberal tidning = höger om mitten va? = ja... |
|
Kolla www.motor.no Samma test som Aftonbladet. Men väldigt tydliga tabeller "rond för rond". Samt enligt min mening en mer seriös poängbedömning i jämförelsen mellan dubbat och dubbfritt. |
|
|
Hej, Jag tycker det är lustigt att Teknikens Världs däckstest ger ett annat resultat än aftonbladets dito. Exempelvis så har jag själv beställt Pirelli Carving efter att ha läst aftonbladets test. Klart billigast av de "bra" däcken i detta test. Så idag så läste jag TV och då hade Pirelli carving hamnat sist i dubbligan, suck... Vem ska man tro på? Är Continental bättre än gislaved eller tvärt om? / FS |
|
|
Fjattespatt det är en smaksak vad man väljer. Sen beror det på vem som gör testerna, och vilket däck som vinner. Jag köpte carving i våras och är då nöjd med em däcken. Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
|
jag tycker aftonbladet bil är en bra tidning.......jag håller med collin i NÄSTAN allt!!!! ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.