|
|
|
|---|---|
| Vad kan jag begära för en 318 is-94 20000 mil | |
|
Skick rost färg välservad? listan kan göras lång. 40tkr drar jag till med :) utan o ha sett den!! :D |
|
| Bilen har plyshklädsel farthållare ac men trasig för ögonblicket obefintlig rost och är gråmetallic | |
|
Trasig AC brukar betyda reparation på minst 10 lakan (tyvärr). Kan du få 30-35kkr bör du vara nöjd anser jag. Begär 39kkr i annonsen till att börja med och kolla responsen. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Hej! Just nu spekulant på en 318iS -94 som gåt 17500mil. Annars utrustad som ovan. Grå metallic. Hur kollar man om ACn funkerar nu mitt i vintern? Vill inte bli stående med en trasig AC... MVH Magnus |
|
|
mdl: Varmkör bilen, parkera på lämpligt ställe, håll motorn på ca 2000 rpm, dra på full kyla, mät temperaturen med termometer vid luftutsläppen. Bör vara ca 5 grader eller så. Kolla också efter läckage från ac:ns delar i motorrummet |
|
|
Tack yozef! Men om det är typ 5 grader ute så blir det ju lite svårt? Men jag får väl leta efter ett soligt hörn, eller ett varmgarage. :-) /M |
|
| Du kan ju prova med att stänga dörren... | |
|
Ett tips !! Ev imma på rutorna försvinner på nån sekund om ac´n funkar bra pga att ac luft e väldigt torr !!! Lycka till!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.