|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder... Var ska man skaffa dom, sett att många har porsche bromsar, brembo etc. Vad kostar en sats för framvagnen? Har nån ett beg. set i bra skicka att sälja? Eller vet nån var man kan få köpa ett beg set? Beggat, därför att i medeltal har jag mina bilar i 1år, och tanken på att montera bort bromsarna när jag säljer bilen händer inte, och inte heller får man mera pengar för bilen fast den har bättre bromsar. Bilbutiker i Finland, SKRATTAR åt extra utrustning/styling/tuning. -Andreas | |
|
Prova med: www.peansweden.com |
|
|
Vill du köpa riktigt grymma bromsar så åk iväg till Micro, där säljer dom både skivor och belägg av märket Brembo till skit bra priser.. Länk |
|
| va micro? bromsar till M5 E39? stämmer detta! | |
|
Enda problemet är att jag inte kan åka dit, bor i Finland, men skulle gärna se en länk till företaget om de har en webb sida? Får nämligen ta och beställa. |
|
| OK, hittade den, Micro.se, men där stod inget om sådana produkter. Bara OMP-getto tuning:) | |
|
hmm, skumt.. jag köpte bromsskivor av märket brembo till min bil för 2400:- alla fyra.. Kanske bättre att du ringer och beställer. // Sebbe Länk |
|
|
Var detta ett uppgraderings kit eller? Fick intressant info från Pean, men dessa priser var ca 10-15ggr 2400kr:) |
|
| Skulle tippa att Micro endast säljer standardskivor av märket Brembo. Därav priserna. | |
|
Hmm Bmw-lelle: ingen aning, är inte så haj på d med skivor o bromsar, killen i affären sa att brembo är bland dom bästa bromsarna som finns. Isåf borde det finnas till m5:an oxå? eller? Skulle jag köpt skivor på bmw så skulle det hamna på ca 7500:- + 1500:- arbetet. // Sebbe Länk |
|
| Finns nog olika kvalitet på Brembos produkter också. | |
|
Brembo bromsarna hos Micro är motsvarande original kvalitet alternativt något sämre. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Brembo, StopTech, AP Racing etc. Kolla här: Länk? Stoptech kan vara fördelaktiga tack vare låg dollar om du kan smita undan tullen. |
|
|
Stoptech: Länk MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.