|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket tycker ni man ska ge för denna?: Länk /Tobias | |
|
Troligt slutpris mellan 180-190 k. sw |
|
|
Så är 190k ett bra pris? /Tobias |
|
|
190 Är ett helt ok pris ;) Om bilen är i fint skick. Tänk på att du får en 330ci för runt 330kkr. Mellanskillnaden är tillräckligt stor för att om man vill ha coupe välja 2.5 l varianten. Johannes - Borås |
|
| En 330 sedan för du för 190 kkr, en 330ci med liknande miltal får du för 205-215 kkr, som jämförelse. | |
|
Var hittar jag en svensksåld 330 sedan med helläder, CD-växlare HK, och Xenon för 190 alternativt en coupé för 215? Det finns några 330ci ute på blocket varav en är importerad och omlackad samt synbart krockskadad för 199. /Tobias |
|
| 'Länk | |
| 'Länk | |
|
tmanell, Fanns en sv-såld 330ci, 6200mil, svart, svart skinn i haparanda har sett den länge men nu är den borta, 223k var annonspriset iaf och det är mycket troligt att man kan pruta 8k på en bil för drygt 200k. En sedan: Länk Inte svsåld, men billigare än 190k. Förresten, vart skrev jag att den skulle vara svenskåld? |
|
|
Nej det var jag som skrev svensksåld. Den där sedanen ser skum ut tycker jag. /Tobias |
|
|
Jag har svårt att se att jag skulle sälja min bil för 190k Som tur är har jag planerat att ha den sex år. Tror inte du får en fin 330 svensksåld med låga mil för 190 tusen. |
|
|
Vad tycker ni om den här: Länk Den har Hifi, skisack, cd-växlare M-sportpaket, vinterdäck. Svensksåld 7300 mil på mätaren. Fixade länkarmar. /Tobias |
|
|
Jaja nu har jag köpt den... /Tobias |
|
|
Missade anonnsen.. Var var det för årsmodell och vad gav du? Färg? |
|
|
Topazblå är den. 190k gav jag /Tobias |
|
| 190 tycker jag är ett rimligt pris. både köpare och säljare bör vara nöjda. | |
|
Jo det var väl inget klipp direkt... /Tobias |
|
| Huvudsaken är att du är nöjd med bilen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.