AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.135

Handla hos stylabilen.se ?

sh
820
shu!
525i -91
Hade tänkt beställa angeleyes och röd/vita baklysen till bilen från stylabilen.se , men efter att jag köpt el m3 speglar därifrån med ruskigt dålig passform så är jag lite osäker om jag törs beställa därifrån igen.

Så min fråga är: Nån som köpt något av ovanstående där ? Hur passade dom ? Lös angeleyesen bra?

Mvh Robbin
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Vi kommer under helgen ta bort försäljningen av Fk speglar. Vi har haft 3-4 klagomål på dessa och det är inte hållbart.
Vi ber om ursäkt för detta
Mvh
sh
820
shu!
525i -91
Vill bara tillägga att att det är mkt bra av razvan som kontaktade mej via mail och erbjöd kompensation på det hela. Sånt uppskattas .

Mvh Robbin
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Har bara hört gott om stylabilen

Mvh,
Robban
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Styla Bilen har alla förutsättningar att kunna bli ett riktigt bra företag med den inställningen och servicen som Razvan har. Enbart positivt att säga om dem, det kan bli missar ibland men så länge man fixar det så är det inget att säga om det.
sh
820
shu!
525i -91
Jodå , jag får ett mkt seriöst intryck av razvan. Men det är passformen jag undrade över då m3 speglarna som jag fick var väldigt dåliga.

Mvh Robbin
Mi
9
Micke041
328iA Cab -95
Har precis monterat strålkastare, bakljus från Stylabilen.
Passformen på strålkastarna är bra, men ta det lugnt när du monterar blinkerserna som tillhör dito, "spröd plast".
Jag fick kondens i mina strålkastare som inte ville gå bort, men det åtgärdar du enkelt med lite extra tätningsmedel mellan glaset och huset. Original så sitter det en packning mellan glaset och huset, men på dom här så verkar glaset limmat.
Likaså bakjusen, fick kondens i det ena, men det åtgärdar du på samma sätt. Passformen är här också OK...
Ljusbilden är däremot skrämmande dålig, men efter otaliga tester så gjorde jag så här. Och det blev OK..
Osram 50+% lampor, och ställ in ljuset ca 7-8 mm över strecket på ljusinställningsapparaten annars så kommer du max att kunna se 20 meter framför bilen. (Har åkt så i några dagar nu och det är hitintills ingen som blinkat på mig.)
Däremot så ser srålkastarna ut att kunna vara tillverkade av BMW. Riktigt bra ringar...
Jag rekommenderar denna produkt framförallt då för strålkastarnas trovärdighet (ser original ut) och priset då.

Micke
sh
820
shu!
525i -91
Låter juh bra , vars hittar man dessa Osram lampor då ?

Mvh Robbin
Philly
Stylabilen är riktigt bra! Razvan är en jävla trevlig kille!

jag har köpt både fälgar och speglar av honom!

keep up the good work razvan!

BMW 4 life
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.