|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det som gjorde att ja sålde E36an så snabbt va pga att ja sakna o skulle aldrig sålt 325 e30 turbon ja hade innan. Visst hade man kunna turbokonvertera E36an, men det blir lite mkt pengar! E30n är utan tvekan mkt roligare, dessutom fan snyggare i dom flesta fall. Ja kan rekomendera en E30 som första bmw, som sagt mycket skojjigare bil. E36 skulle ja kunna tänka mig längre fram om man ska ha en snygg glidar bil. Det som skiljer en 325im mot en 325i är inredningen. M-har skålade sportstolar,annan ratt o knopp. Utvändigt skiljer det på fram o bakre kofångaren, samt sidokjolar + vingen. Har för mig att på en del skiljer det även på chassit som dämpare o fjädrar tex. Men vissa begär sjuka priser för 325im... |
|
|
oscrug det skiljer inte enbart plast. Är väll andra fjäderben? orginal sänkt men andra (hårdare) dämpare. och Svart inner tak? Jag har iaf i dagarna inhandlat en 325im -88 :) |
|
| Ja har m-stolar och knopp samt ratt, även svart innertak i min 325iK från 88, utsidan är som en vanlig. Kanske är bytt"!? | |
|
Hmm skumt är väll bara m-paketet som har svart tak? Du kanske har lilla m-paketet? Jag har även sport stolarna, med ställbar benstöd. M knopp och sport ratten. :) |
|
| Men nu när ja tänker efter fanns det nog olika stora tillvalspaket.. Du behövde ju inte köpa all M-utrustning utan en del, som i mitt fall valde just inredningen bara... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.