|
|
|
|---|---|
|
Söker ett prisvärt soppa filter, soppa systemet ser ut så här: Fuelcell dubbla 984 bosch pumpar som går ihop med ett "byxrör" till 10mm soppa ledningar, därefter skall det sitta ett filter somm pallar. MVH | |
|
INGEN? Lustigt vad kör ni andra med som har lite värre pumpar o ledningar då? Kom igen nu gott folk!!! |
|
| VW brukar ha rätt grova filter med skruvanslutningar och bra flöde! | |
|
Eller Volvo 240 / 740 filter. Sånt har jag med precis samma setup som du har. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Tack för svaren... Bonje: Har detta funkat bra då? såg på bilderna att du hade volvo filter=), vilken dim på anslutningarna är det? MVH |
|
|
Ja det har funkat klockrent! Dimention.... Så ja... ;) Kommer inte i håg faktist! Jag kör med AN6 i hela soppa systemet iaf. Köp ett filter bara, sen ordnar sig resten. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
kilander kör med biltema filter på sin monster bmw turbo :) annars får du köpa race filtrar som säljes av diverse trim firmor Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
Jag har kollat på SX filter men det kostar juh oxå lite.... får se men bonje har juh ett bra alternativ, skall även kolla upp wv som mirre sa.... Biltema hehe=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.