|
|
|
|---|---|
|
Undar om det är någon som vet? Har en 750 88AIL Lugn körning och gasar med ägg inga problem men när jag vill släppa alla kusar så .....lyser EML. Någon som har ett förslag | |
Paap Reeder |
..... synka gasspjällen samt boota om boxarna. MVH /// Paap R |
|
Är det denna? Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det stämmer, jag bytte bort 535an. |
|
|
Finns det förklaring hur jag synkar gasspjällen någonstans? Tydligen har detta fel inträffat efter generator ras, han bytte och efter det hände detta. Rören till stötd måste också bytas under bilen, går det att skarva på nya eller måste jag köpa nytt hela vägen? |
|
|
Länk Använd gärna sökfunktionen Länk och sök på EML, du kommer att hitta läsning som räcker hela helgen... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tackar, har gjort det och hittade hur man gör. Försökte men det blev ingen skillnad |
|
Paap Reeder |
...har någon pillat med kammarna? Står kammarna rätt? Hade så ett tag när jag ställde mina för mycket i force. MVH /// Paap R |
|
jag ska kolla det, men det är lite skumt eftersom allt fungerar närjag tar det lite lungt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.