|
|
|
|---|---|
|
Detta är en klurig fråga som jag har: Tänker demontera & byta en sprucken intrumentbräda,till en annan. tidigare så hittade jag inget om det här på forumet,MEN många otroliga aha upplevelser får jag varje dag när man ser hur otroligt mycket kunskap det finns på detta forumet. På bmw säger dom att det endast finns på micro fisch hos dom & inte för utskrift. bilen är en e34-94. Hjälp mig!! | |
|
Denna kanske kan hjälpa dig. Klicka på dahboard removal. Länk *BAWORAK* |
|
| Tack för det snabba svaret........en perfekt beskrivning av demontering dock är det för e32.an. | |
|
Ja jo förviso, Men det mesta är sig likt kan jag tala om för dig. *BAWORAK* |
|
|
Jag försökte byta min och jag fick ju loss den o så men att byta elektronik från min till den nya kunde jag inte så jag satte tillbaka den och lät en ljudfirma göra det istället (med min hjälp för att det skulle ta mindre tid :P) Men grejjen var att den nya instrumentbrädan jag köpt hade ACC o full utrustning medans min hade vanlig AC och då var det att man skulle ta loss all elektronik från min gamla o byta med den nya.... Så om din nya bräda har samma elektronik så ska det nog gå att göra själv....så som den där länken visade hur man demonterar en e32 bräda skiljer sig lite från e34...skruvarna är inte på samma plats osv...o jag klarade mig utan att ta bort ratten o mittkonsollen... |
|
|
någon som sparat ner instruktionen att demontera instrumentpanelen? länken funkar inte längre. jag skulle vara mkt tacksam om nån har en bra beskrivning! |
|
|
Jag är ganska säker på att länken som SvanteE hänvisade till har bytt adress och finns här Länk Som sagt till E32... |
|
|
Nya sidan med samma innehåll: Länk *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.