|
|
|
|---|---|
|
HAr svarttonade bakljus, nån som vill byta mot ett par i orginal??? ----Stockholm | |
| Är dom tonade själv så går det väl att ta bort med t-röd. | |
| Nej det är dom inte.... | |
|
Tjena 535-mannen! Du har en sedan, eller? Om så är fallet så kan jag vara intresserad... Har dina bakljus gått genom besiktningen? Dom är godkännda alltså? Som sagt intresse finns.... Ha det! //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
|
Ja det är sedanen jag har.....japp dom går igenom besiktningen! Var bor du?? |
|
|
nån som e intresserad av hemmalackade framblinkers o sidoblinkers så har jag fått mina gamla över... pris - skambud!! mvh Danne 390Nm - oljebrännare! väntar på våren = 20" fälgarna på, nu 'bara' 17" vinterdäck... |
|
|
535-mannen! OK... Låter mycket bra... jag bor i Västerås, inte allt för långt till Stockholm om man vill göra ett byte under en sen eftermiddag/kväll... Kanske bästa alternativet så att vi båda slipper vänta på postgången... Eller vad tycker du? Jag skickar ett mail under morgondagen så skall vi se vad vi kan styra upp... Ha det bra! //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.