|
|
|
|---|---|
|
Här är man på party fredag kväll 15/10 och vad händer? jo man tänker på detta forum??? Detta forum borde egentligen klassas som en enormt giftig drog, för har man väl börjat använda detta så går det ej att sluta! men nu sliter polarna i tröjan och man måste väl sluta ? tyvärr. (nu blir det väl en massa Volvo snack och sådant skit men vad gör man inte för POCENTEN;)) Att styla en volvo är som att sminka en Gris;) | |
|
Ja då är man smått beroende. =) Vad värre är att när man ska läsa här på natten i neandertalarmode efter 2 PETflaskor Castillo de lägenheto ful-bryggt vin, 14 öl och 6st Christer Pettersson samt ett flottigt take away skrovmål från Kebabkungen. Varpå halva kebaben ligger kvar och förgyller morgonen på tangentbordet. Dagen efter får man gå igenom alla inlägg så man inte vräkt ur sig nåt mindre lämpligt men som man fann lämpligt några timmar tidigare. Forum+fylla=obra |
|
|
F.n ni verkar vara ena harmoniska killar....smuttar just nu på en goood GT.... God Helg, Bimmerlovers! Forum+ intag är trivsamt! :) ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
|
Äh , så jala mykcet händer det inte Slappna av :) |
|
|
Att man går upp en halvtimme tidigare en lördag (innan man sticker till jobbet kl. 5.30) för att hinna läsa Autopower är väl ett tecken på något.... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
| Att man jobbar på en Lördag är väl också ett tecken på något... =) | |
| Eller att man sitter här kl 7 en söndagsmorgon... | |
Jeppe W |
Klev upp i går morse (söndag) typ 0415 med sonen som inte ville sova, tänkte kolla läget på forumet men ångrade mig just med tanke på risken att bli idiotförklarad...! *gääääsp* |
| HEHE.... | |
|
camata> Att man jobbar lördag är bara för att ha råd att åka bil (läs BMW), så ja idiot är jag redan :) /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Verkligt scenario: Flickvännen ringer: -"Hej, vad gör du?" <--hon -"Tjenare! Inte så mycket. Du kan ju komma hit, va?" -"Mhm... Men bara om du inte sitter på AutoPower", med konstig och ironisk betoning på AutoPower. -"Jag får väl försöka...!" Flickvännen anländer.... -"Du skulle inte sitta på AutoPower!!" -"Oj, förlåt..!" -"Då ser jag TV. Du kan ju säga till när du vill vara med mig... OM TRE TIMMAR ELLER SÅDÄR!!" Ja ni, lads... =) |
|
Jeppe W |
varför ha flickvän /fru /sambo när Autopower finns...??? ;) |
|
camata, Vafasen...det där scenariot känns misstänkt bekant...hmmm :-D Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.