|
|
|
|---|---|
|
Jaha grabbar, då har jag varit och titta på en m3.a M3 -96 svensksåld, två ägare, full dokumentation, fullservad reg nr: KMG 350 var och provkörde idag kändes väldigt bra, tidigare ägare verkar vara pedanta, aldrig gasat ner den varit kall dvs när oljan varit under 70` utan att jag fråga berättade säljaren det. Skinn, ac, stora kliman, elhissar, ac finns, ej lucka/elstolar & gsm. Tyvärr de gamla "fula" motorsport fälgarna men i mkt fint skick (även motorn såg mkt bra ut) 175.000:- tror ni det är rätt pris? | |
Yugge |
Man får gratulera !!! |
Yugge |
Finns det nån bild på bilen ??? Verkar vara bea kap |
Yugge |
Bra kap !!! |
| Låter dyrt men vad vet jag !!! | |
| är priset ok eller ska man försöka pruta? två ägare som är kompisar varav den första köpte en ferrari och den ándra köpt en v70 pga familj, kommer iofs inte använda bilen till våren, ngn som har en uppfattning om vad den kan vara värd om ngt år? | |
| Det är ju inte riktigt M3 säsong nu om man säger så, så prisbilden på M3 borde ju vara litet billigare nu än till våren. | |
| kan det vara ngt att shoppa iaf? kommer ställa av den och börja köra till våren sen igen.. | |
|
Om den är i fint skick och de känns bra...bjud 160 lax.... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Hur långt har den gått? Priset tycker jag låter vettigt med rätt miltal vill säga.Man får ofta vad man betalar för.. |
|
| Priset lät något högt, men är den pedantiskt skött och allt känns rätt i övrigt så kan det vara värt det ! :) | |
| bilen har gått 7000mil och är som sagt svensksåld med full dokumentation och fullservad, endast två ägare | |
hampe m3 |
om det är prisvärt det kan bara din egen käsla bestämma :) men skulle det vara så att det va en 3,2 jag sökte och hittade en svensk såld sådan men absolut full dok m 7000på mätaren så skulle jag bettala det priset som begärdes förusatt att allt känndes som det ska, sen att vissa idiot förklarar en bara för att man inte köper ngt vrak ståndes under en sand hög i tyskland det får man leva med, när jag köpte min 93 3,0 svensk såld m 9000 på mätaren då va man en idiot enligt visa, men så fick jag viserligen en vagn som enbart stått i varm garage 2 St små stenskott inte en rost fläck under bilen, i princip samm skick som den hade när den lämnade fabriken, det uttökade skin packetet hade inga tork sprickor allt va i topp skick, det tyckte i alla fall jag känndes som ett bra köp. (Tilläges, säger inte att alla bilar i tyskland är skit tvärt om men som en lekman som jag är har ja svårare att kolla historik mm och även absolut noll insikt i det tyska språket, så för min egen del käns det barasom om jag skulle bli lurad) Klipp till på bilen om du tänkt dig att ha kvar den, det är i alla fall mitt lilla råd. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.