|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar om någon vet om det skilljer något mellan tank till sedan E30 och Touring E30, på bmw säger de att det är samma, även på mekonomen, men på skroten säger de att det är olika. Kan någon hjälpa mig att få klarhet i detta?? Behöver nämligen byta min tank då den har fått en lätt blödning... (har sökt runt lite men inte hittat något om skilnader mellan sedan och touring..) /Niklas | |
|
Trodde oxå de va samma innan ja kolla i Haynes där de står att touring har 70l tank mens sedan har 64l tank...detta gäller e30 88- Men du blev de svårt eftersom bmw å mekonomen säger att de e samma mens Haynesboken å skroten säger att de e olika... Men när du va på bmw,sa han bara de rätt ut,lr läste han de från en katalog? |
|
|
Jag ringde upp BMW och frågade när killen på skroten sa att det var olika, men enligt bmwkillen så var det samma art.nummer för båda tankarna... Har iofs svårt att tro att det skulle vara olika, skulle i så fall vara p.g.a förstärkningsbalken som går mellan bakhjulen, men då borde det ju vara samma sak med cabben... Jag tänker iaf prova att trycka dit en sedan-tank, återkommer med resultat om nån vecka.. /Niklas |
|
|
Samma nr i ETKn iaf. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.