|
|
|
|---|---|
|
Jag har stött på flera bmw-ägare som inte vet vad de har för vridmoment i dera bmw:sar ....jag tänkte att det vore väl roligt om det skulle stå i modellguiden...jag hittade inte någon mejl till autopower...bara mailinglistan. men det stämmer väl att jag har 222nm i min 325???? tack för sveriges bästa sajt...(enligt mig) ///325/// | |
|
Ja, 325iK E30 har 222Nm. Det bör stå i din instruktionsbok. Berätta gärna för mig att jag knäpp, som kommer ihåg det utantill ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
OT: så har gamla V70 GLT exakt samma siffror som E30 325iK dvs 170hk 222Nm, Kommer ihåg det eftersom jag drog ganska jämt med min kompis som då åkte v70 och jag 325:a... Däremot så ser moment och effekt kurvorna inte lika ut, kommer inte i håg vilken som hade "bäst" kurvor... Diesel-räsern |
|
|
Apropå 325iK, vad står K:et för egentligen? Hittar inget om det i modellguiden... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: Man tackar! Att det var så enkelt alltså. Typiskt att man aldrig lär sig att söka först :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
men det vore väl bra eller hur med vridmomentet i modell guiden???? ///325/// |
|
|
Saknar också vridmoment i modellguiden. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.