|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ESS känns dock inte lika exclusivt som Alpina eller en färdig M-bil. Trimning har en tendens att dra ner bilens värde, om det nu inte handlar om renrasad förädlare. Och tyvärr är nog ESS inte riktigt i den klassen ännu, fastän de säkert är otroligt begåvade. |
|
|
att skriva inlägg sena timmar en fredagskväll är nog en mindre bra ide och då menar jag mina egna inlägg (inget annat) ;);) - - M5touring var temat: det finns ju riktig fina E34 M5t5ouring att köpa för lite pengar, välutrustat, låga mil (relativt) och bra skick men det gäller att söka, eftersom det bara byggdes 891 stycken, därav 209 med 6-vxl- låda av 95:års modell så är det redan (?) eller snart en rarität - - E39 M5touring finns det minst en prototyp av som Mr. Prommesberger (M-GmbH) använde privat under en tid - det finns också ett antal 'projekt-byggen' (EJ BMW) E39 M5touring - ///M kommer enligt egen utsaga -inte- bygga en E61 M5touring eftersom det inte finns någon marknad för en sådan bil i USA ?? - touring-vänner är därmed hänvisade till ALPINA och man kan anta att detta är meningen - som många här redan har påpekat så finns det många fina -touring- alternativ från ALPINA både i 3-serie och 5-serie utförande, det kommer säkert att introduceras en E61-touring från ALPINA också och det är ju något att se fram emot (tyvärr går det ju inte mycket att göra åt utseendet av fronten men det verkar vara många som rentav tycker att den är snygg, det gör inte jag ) - M5touring register |
|
|
Jag skulle definitivt slagit till på en E60 M5, sedan alltså. Tycker den bilen är kalas. Sen får man försöka klämma in barnvagnen och andra prylar så gott det går, borde för övrigt inte vara några problem. Om jag var absolut tvungen att välja en touring så skulle jag ta 545:an. Mvh Johan |
|
| Varför inte en X5 4.8is..... den e ju inte såå seg... har nog hellre en sån än en 545 Touring | |
|
Får väl hålla utkik efter en Alpina, man vill ju ha mesta möjliga effekt =) /Johan Hellre rik och frisk än sjuk och fattig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.