|
|
|
|---|---|
|
Min låda verkar tyvärr vara rätt kass, dessutom läcker den mycket olja :( så man får nog börja let lite efter en ny, men hur ska man kunna hitta en som är fräsch, det påstår väl säkert alla säljare att just deras är, men man vill ju inte byta och sedan konstatera att den nya är lika dålig som den gamla !? Passar även på att fråga om ni tror att det finns någon chans att hitta en relativt fräsch bränsletank, min är väl förmodligen slut eftersom det läcker vid påfyllningsslangens "påmontering", vill inte lägga 3700 på en ny ! Först gaaaasa...sen bromsa... | |
|
Bränsletank går att få för 2750 på Länk om det är till lite tröst.. ;-) /M |
|
|
Bistec: Du kan testa med kemisk metall, så gjorde jag på min gamla då den började läcka precis som din, vid röret.. Det funkade. Det är ganska mkt jobb att byta så.. Mvh Per |
|
|
det funkar helt suveränt med kemisk metall se bara till att det är torrt och rent(plåtrent ) när du smetar ut pastan har då kört så i flera år utan problem helgonet |
|
|
Köp en växellåda på skroten ? Dom testar juh allt innan dom säljer det , sen så får du juh dessutom garanti på grejjerna . Mvh Robbin |
|
|
Jag har 2 st fräscha annars... 1000:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.