|
|
|
|---|---|
Borg |
Hejsan !! Tänkte be om lite goda råd angående en bil jag var och tittade på nyss. 523a Touring 99, 12800 mil Steptronic Svartmetalic Svart klädsel med träinlägg i panelen (ej skinn) Dragkrok Komfortpaket Belysningspaket (tror det heter så lite lampor här och där i allafall) Xenonljus Stora stereon med extra högtalare (kanske heter hifipaket) Alufälgar M multiratt i skinn Svensksåld 2 ägare servad på BMW hela tiden. Bilen såg fin ut och kändes bra att köra. Tacksam för svar. |
| 120 kkr? | |
|
Alltid lär man sig nya benämningar, vad betyder "stora stereon med extra högtalare"?? I övrigt låter väl 120 OK MEN då skall det gärna vara orginal fabriks dragkrok ( innebär nämligen nivåreglering bak... kollas lätt om det finns en kompressor inunder reservhjulet...) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Svensksåld och inte särskillt hög mätarställning. Är den i fint skick och väldokumenterad tycker jag 120 verkar som ett normalt pris. Finns tex vinterhjul? |
|
Borg |
Tack för svaren !! Gasar Magnus, skrev så eftersom jag har varit och tittat på några där det inte är så många högtalare och stereon har sett lite annorlunda ut mindre display och inte så många knappar. Kan tyvärr inte beteckningarna för dessa. Skall kolla om det är orginal drag. |
|
Mja alla E39T har 10 högtalar galler.. ( dock inte med högtalare bakom alla..) Det finns en uppsjö olika radioapparater till E39 allt från Reverse bandare som är std i 523 via Businss med IRIS, Busines med MID, Professional med MID, Business med MID och DSP, professional med MID och DSP, sen som "king of the hill" flera olika varianter med navi med/ utan TV,DSP osv osv Se finns det iband även en subwoofer sittande på höger sidan bak i skuffen ( i facket ovan på batteriet) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Borg : Denna bil verkar vara en välutrustad pärla för rätt peng: Länk |
|
|
Den är fin, har själv kört den, känner ägaren...*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jag hörde att ägaren var ute efter en nyare med mer pulver. | |
|
Kanske: Länk ?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jag har lovat Stuot gratis uppehälle om han åker ner och hämtar en bil och den länkade bilen ligger bara 3mil från mig. | |
|
Det blir nog inte B10:an i alla fall. Fel färg :~) Gasar-Magnus, du var ju den förste av oss två som fick köra den i regn :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.