|
|
|
|---|---|
|
hej! Är det någon som vet vart liger bromsvätskebehållaren på en 523t e39? Varnings lammpan har börjat lysa,så jag tänkte börja med att kolla bromsvätske nivån.Jag tror inte att det är bäleget. Tacksam för alla svar zorro | |
sebbe_bmw |
Hej Jag tror den ligger under vänster microfilter..Du får montera bort microfiltret så borde den sitta där Är inte säkert men har för mig det i alla fall Sebbe |
|
Tack för tippset. Men då måste jag nog ta bort hela microfilter behållaren,för under själva microfiltret är den inte,det har jag kollat.Eller? zorro |
|
|
Zivorad Fortsätt med det Du börjat med Du är på rätt väg. Behållaren ligger under själva filterbehållaren, lossa klippsen och lyft undan det hela, var noga med då du monterar tillbaka att allt ligger rätt. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
|
Har lyckats komma åt behållaren men det var OK med "bromsoljan" :-),ska kolla bäleget,men tror inte att dem är slut.Kan det vara någon givare som strular? Tack för alla svar zorro |
|
|
Om en kabel går av till slitagevarnarna i beläggen så varnar det för utslitna belägg. Samma sak om en skarvkontakt till samma glappar! Hade bromsvätskenivån varit låg så tror jag att det varnar; "Bremsflussigkeit!" Kanske bara på bilar med stora datorn,är inte helt säker! OO=00=OO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.