|
|
|
|---|---|
|
Jahupp, nu ville inte min 325 v-låda vara med längre. Strax innan varvstoppet på 3'an så small det till ordentligt å nu låter den som en stenkross. Hur mycket pallar en 320 låda? Bara det går att köra någorlunda å burna lite. Måste ha på en låda akut, bilen ska fotas för ett reportage. Ganska fantastiskt att den höll så pass länge ändå. //Ticco www.ticco.com | |
|
Jag har kört me 320 låda,, den håller nog för ett par sladdar.. nog inga problem// Lycka till Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
| Har en beg Getrag 325 låda om det passar, kan slja den för 1000 kr om det låter ok. | |
|
Tack för erbjudandet, men avstår nog. Kom på att jag har Bäckis gammla 323 låda liggande i garaget. Öppnade min låda i dag å det var ju några drev som va skalade :) //Ticco www.ticco.com |
|
| hur många mil körde du med denna som rasade? | |
|
Ca: 1100 mil. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Bara ett litet problem :( 323 lådan ska ha ett gammalt spakställ å jag äger inget sådant. Någon i närheten av GBG som har??? Värsta fall så får jag skifta den bakre kåpan på lådorna. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ah.. Glöm det, nu rullar det igen :) //Ticco www.ticco.com |
|
| De e änna dags för en ZF nu va? | |
|
Jo, fast inte riktigt nu. Tar det till nästa år. //Ticco www.ticco.com |
|
| Vad behöver göras för att en ZF låda ska passa i en E30? | |
|
Ny balk, nytt spakställ lär tillverkas och sen tar lådan i kardantunneln i bakkant så den lär höjas lite. Länk |
|
|
Så här kan det se ut... Länk //Ticco www.ticco.com |
|
svintoleffe |
Det såg ju helt o fint ut tycker jag.=))) MVH Leffe |
|
Bäckis: gäller det även e36325 lådan att balken och tunneln behöver moddas? En e30 med m50 det handlar om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.