|
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Som rubriken antyder; vem var det som glömde bort frosthalkan i Skallböle i Sundsvall en morron i början på veckan å la sin Z3:a (grön?) på taket...? Såg inte så najs ut... |
| Tror inte den berörda personen skulle vara så dum att han hängde ut sig här...tror du? | |
Jeppe W |
Här i vårt glada gäng behöver man väl inte skämmas, eller...?? ;) |
|
Det var en BMW 5xx E39 som körde in i räcket på motgående trafikled på motorvägen samma dag. Rätt igenom servicefönstrena. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
Jeppe W |
Var det i jämnshöjd med Bergeforsen typ? En arbetskollega som bor därute for förbi en olycka med en BMW + ett vajerräcke inblandade, modell på BMW dock okänd då han själv bara åker MB |
|
La han de verkligen på taket? Så såg det inte ut i tidningen! Grön? Trodde den var svart jag, aldrig ens sett en grön här! Bilen: Länk |
|
Jeppe W |
Jag såg den bara som hastigast eftersom jag satt på passagerarsidan och läste morrontidningen då frugan plötsligt säger typ; "Nämen, har dom krockat eller?" Jag tittar då upp och får lixom kika ut genom bakrutan då vi åker förbi. 90% säker på att den va grön (mörk), 100% säker på att det var en Z3:a och 100% säker på att den låg i diket!! Hoppas att det gick bra för föraren, bilen var rätt illa åtgången. |
|
Den olyckan jag åkte förbi var i skönviksbacken Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
Jeppe W |
Ola: Har du inte vinterparkerat B10:an än? |
|
På bilden i tidningen såg bara högersidan ut att vara skadad men det var rätt kass bild, dessutom svartvit har jag för mig :/ Illa i vilket fall som helst! Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.