|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag hittade kromringar till min E-39 på cardesign.se. kostade 645kr. har ej monterat dem än men ser grymt fina ut. Fanns till många BMW modeller. |
|
|
Är det någon skillnad mot de som säljs på Ebay? För de som vill beställa ifrån tyskland kostar de nu 295kr där inkl. frakt finns till alla modeller vad jag sett. |
|
| Monterade ringar idag på min E39 som jag köpte på ebay (316:- inkl. frakt), grymt snabb leverans, det tog endast 5dgr. Såg johankalls monteringstips, det är samma procedur på E39:an. | |
|
bmw325 Hur köper man från ebay?betalas det i förskott med typ visakort? |
|
| Paypal som är anslutet till ditt kontokort, snabbt och säkert | |
|
johankall Såg nu att du redan förklarat detta tidigare i tråden sorry för min blindhet. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fanns en annonsör på börsen såg jag också som sålde snygga ringar till E39 såg snygga ut får nog bli en beställning så småningom. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Jag är sugen på att montera alu-ringar på min E46 328 Touring, vet ni om monteringsprocudeuren är på samma sätt som för en X5:a och E39:a? Om inte, är det krångligare eller? //Fredrik |
|
|
Hej, har nu beställt ringar av annonsören (Hassos länk). Lägger upp bilder när det är klart. Håll tummarna att jag inte spiller klister över hela instrumenthuset! /M Min bil: Länk |
|
|
Dyngrak: Tokenkelt!: Länk Mvh, __ Bilen: Länk |
|
|
Verkar ju lika lätta på E46- snygga mätartavlor! Letar efter sådana till X5:an (säkert likadana som till flera andra modeller) .. Några TIPS på vart de finns att inhandla till vettigt pris? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.