|
|
|
|---|---|
|
...DÅRAR! Helt omöjligt att förstå varför: Länk __ Bilen: Länk | |
| Man blir inte förvånad, vilka idioter det finns. | |
| Politisk aktion kan det ju inte vara eftersom ingen har tagit på sig ansvaret. Bara vanliga knäppgökar som är avundsjuka på alla med bil. | |
|
Det finns så otroligt många tanklösa idioter därute. Dom tänker enbart på sin egen tillfredställelse för stunden. Inget konsekvenstänkande alls. Tror inte det är några snorungar, för avancerat för dem. Snarare några meningslösa individer som kommit över dessa spikhinder och spritt dem vind för våg på bron. I hopp om att några godtrogna hederligt arbetande medborgare skall få det surt. Jag skiter fullständigt i om det är politiskt inkorrekt men för dessa meningslösa brott tycker jag lobotomi borde införas igen. Tveksamt om det hjälper dock. Den verkliga skadan skedde redan när dessa fattighjon såg dagens ljus för första gången. |
|
|
Mordförsök? Tänk om ett utryckningsfordon hade förolyckats!? ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Dryga böter och skadestånd borde det vara! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
CoupeChris |
Inte första gången folk lägger skit på vägen i Sverige... va det inte för nåt år sen nån hade lagt ut däck o sånt? |
|
det kryllar utav idioter ibland oss...man blir inte förvånad längre när sådant här händer tycker jag... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Trodde man använde "Spanska Ryttare" till att undkomma polis tex i samband med rån. Inte för att roa sig med och dra polisen till sig. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.