AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
602

Vad sätta för pris på e34?

fl
46
flautando
530i 1988
Tänkte kränga iväg min fina BMW 530i -88. Det brådskar inte, men vad tror ni att jag bör lägga mig på för pris?
Den är i mycket fint skick.
-27500 mil
-skinnklädsel
-välfungerande renoverad AC
-motor och växellåda går superbra
-elhissar + taklucka
-servicedator
-kammen byttes vid 21000 mil
-sänkt
-guldbeigemetallic
-sommardäck på al-fälg, vinterdäck på original, båda gått en säsong
-stereo
mm...

Tacksam för någon synpunkt. Svårt att hitta en finare bil, men det kostar att hålla den på topp och i det skick som jag vill ha den. Är en fattig musikstudent...
MVh flautando

Gissar på strax under 30 000 kr, svårt att säga när man inte har sett bilen, den skall vara exceptionell för att få kosta över 30 tkr med det miltalet.

MVH,
E38B12
-BeeMWe-
Runt 20 papp, ingen eftersökt lack direkt. En motor som är lite anonym, varför köpa den när det finns större är en viss typ av köpare samt den som vill ha en snålare satsar på m20. Typ champagnefärgas eller liknande? Och jaaaa den som gillar lacken betalar mer men det är inte många. Så nu slipper ni klaga på min värdering.

-BeeMWe-
i Slutpris

fl
46
flautando
530i 1988
OK, tackar för svar. Eftersom jag själv gillar färgen och enbart har fått positiv kritik vad gäller den så tänker jag lite annorlunda. Men, det var intressant att höra. Jag tror att kommer det en snubbe, som precis som jag, vill glida i en bil som ser klassisk, elegant och samtidigt stramt cool så... tar han den med en gång. Tänkte gå ut med 27000 spänn.

Jag har tid att vänta på den rätte köparen:-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.