|
|
|
|---|---|
|
Länk Kan någon se på bilden vari det oprofessionella ligger? För övrigt kanske en bil att lägga på minnet om den dyker upp hos en bilhandlare nära dig. | |
|
Lurigt de där. De kan betyda allt ifrån ramsned till dåligt lackerad. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Vorschaden (samt ett av fotona) tyder på att det är en frontskada. Bra att bilen upmärlsammas om den skulle komma till Sverige. |
|
| Noterade att det var orange blinkers i bak, så vitt jag vet levererades M5 med vit blinkers org. | |
| M5'an hade vita blinkers, så kanske den blivit tilltryckt både fram o bak? | |
|
Ser ut som framblinkersen "hänger" utanför bilen, eller det kanske det göra på alla? |
|
|
Saknade M-fotstödet och som dessutom var i fel färg. Sen undrar man om den har nya airbags eller inte. Ett riktigt lik... M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
Evol-79 |
Men grymt snygga färg kombinationer. Skulle jag köpa en M5 så skulle den hellst ha de kombinationerna. |
|
Inredningen är så vacker... Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
NJURARNA fram är vanliga 5-seriens! M5 hade ju mer krom runt sina (d belv fö std från -01). Nicke |
|
|
Imponerande iaktagelseförmåga, börjar likna "finn fem fel". Troligtvis stannar det inte vid fem! |
|
| om 2 veckor så finns bilen i sverige som en importerad bil i toppskick, tidigare ägaren var läkare, 8000mil, fullservad. | |
| Om man kikar på bilden på insidan av förarsidan.. nere vid golvet vänster om pedalerna, vid huvöppningshandtaget, är det inte konstig färg på "väggen" där? Typ grått... skumt | |
|
Leonardo: Se mitt tidigare inlägg så ser du att det är redan med på "fel-listan" ;) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
I motorrum: Plastkåpan som leder luft mellan mellan huv och fläkt är spräckt/av. Där ser det även ut som de har kapat eller borrat runt huvlåset... Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.