|
|
|
|---|---|
|
Ett av mina kännetecken är att jag är snål som fan, dvs på andra kan jag lägga pengar, men när det kommer att köpa till mig själv, så jagar jag ören. Var egentligen ute efter en 330 ci, men hittade en 330i importerad från Vaterland (Se länk: Länk ), som jag skall provköra i eftermiddag. Systrar, Bröder, Övriga ickeidentifierbara människor: Gör jag en dålig affär på denna bil? Om allt är som det ska tänkte jag bjuda 280' på den (har kollat på mobile.de och den går att få loss för 250-260) och max 290' eftersom jag måste köpa till fälgar samt vinterdäck. /V. illrådig (och snål), även känd som Freppa | |
|
Du vet att killen som säljer bilen är aktiv här på forumet va? Kan ju vara bra att veta innan du pratar alltför öppet om hur mycket du maximalt kan tänka dig att betala för bilen. :-) Ops, för sent... :-) /Micke |
|
|
Jag vet, men om han ser priset och inte gillar det, så fine, gillar han det så gillar jag det. Ce la vie. |
|
|
Att den inte har vare sig Mpak2 eller vita blinkers runt om, gör att den för mig skulle vara ointressant i den prisklassen. Ej heller svsåld, som brukar vara plus. För den summan får man mycket 330Ci dessutom. |
|
|
Pistolas: 1: Vad är mpak2 2: Jag har försökt hitta en 330ci lika fullsmetad som denna, men misslyckats kapitalt. Jag var även ute efter en svensksåld, men prylbög som man är så fångade denna mitt öga. Priset var dock i överkant. |
|
|
Hej. Läs denna: Länk |
|
| fredrik..kolla dina mail | |
|
Fredrik: M-sportpaket är ett m3 inspirerat "kjolpaket" för e46. På en silvrig sedan ser det ut såhär: Länk Jämför den bilden med bilen i annonsen. Ser du inte skillnad så besök optikern :) De består alltså i annan bakre och främre kofångare samt andra sidotrösklar. Om du egentligen letar Ci och köper en sedan så kommer du ångra dig varje gång du möter Coupe. Formspråket på coupen är ett av de vackraste av alla couper i rimlig prisklass enligt mig. Exteriört så är de mer eller mindre INGET som sedan och coupe delar. Möjligtvis bmw-emblemen :) Mitt tips till dig är att invänta rätt coupe, du kommer bara ångra dig annars. Jag köpte min e46 328 sedan när jag egenligen letade coupe och jag ångrade mig fort och skaffade 330n :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Inget ont om bilen du länkar till, men vad var det för fel på coupén du var sugen på? Den hade ju allt du ville ha och var hur snygg som helst. :) | |
|
Om det är coupé du letar efter så kommer du inte nöja dig med sedanen, coupén är mkt snyggare. leta vidare istället och köp det du vill ha när du ändå skall köpa en hyggligt dyr bil. /Christofer |
|
|
Håller med. Ingenting känns så dyrt som när man betalat mycket pengar för NÄSTAN rätt bil. Inget går uppmot egen kupé |
|
|
Fredrik95: Står en riktigt snygg mystikblå med tillräcklig utrustning 330Ci på BMW i Danderyd. Dessutom svensksåld med fri service i 6000mil till. Pris 299kkr. Hade valt den istället utan att tveka!! mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Fredrk kolla på sista länken jag skickade: BMW 330CI SMG M optik från 25.04.2003 , 1600 mil fullutrustad..den är nice altså.. Mvh |
|
|
Razcan - tack för mailet. Jag har skrivit till säljaren och kollat. Den verkar ha allt utom telefon. Får se hur snabbt de svara. Kristoffer: Jag såg den. Tyvärr är jag MAJESTÄTISK prylbög, dvs jag tycker det är roligt med saker som blinkar och har knappar. Den i Danderyd saknar Navi samt cdväxlare. Svårt att förhandla sig till det tror jag.... Och jag håller med er alla - Coupén är så jääääkla snygg. Var dock och provkörde bilen idag. RIKTIGT fin. Tyvärr var däcken majestätiskt dåliga. Dom måste bort vid eventuellt köp. /Freppa Ps. Tack alla för hjälpen. Keep ém coming! |
|
|
Dille på majestätisk?? Iofs kul med återlansering av gamla ord... Hoppas Ni hittar rätt Vagn att glida fram i Ers majestät! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
cooolt med 330 tycker jag....är det enkel eller dubbel vanos dom???? ///325/// |
|
|
Det är väl dubbelvanos på alla M54TU motorer (320-330 -01 och framåt) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.