|
|
|
|---|---|
|
Så en kul annons om vinterdäck,undrar om dessa e så bra som det sägs i reklamen? Länk BMW e lag | |
|
Kolla under Älgkravaller,skrattade ganska mycket. BMW e lag |
|
|
helt klart kul!! Men jag hittar inga firmor som säljer däcket... 17" är intressant isåfall. Diesel-räsern |
|
|
helt klart kul!! Men jag hittar inga firmor som säljer däcket... 17" är intressant isåfall. Diesel-räsern |
|
|
Hakkapellitta 4 finns dubbade i upp till 18" och de ÄR bäst. Länk Har själv dessa fast 15" ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Hakka 4 i 16" sitter på mina vinterhjul. MVG är mitt betyg... |
|
|
Goodyear Ultra Grip 500 är också mycket bra. Fler kurvor åt folket! |
|
| Köpte Pirelli dubbfria 225/15 av Stout här på forumet och körningen har blivit mer "intressant" nu innan snön lagt sig :),dubb är bäst men när vi hade snö för ett tag sedan så blev jag imponerad över vilket bra grepp det var i däcken.Kör med Hakka 4 på den andra bilen och dom är ruggigt bra. | |
| Ja tycker att gislaved norfrost 3 är bättre däck än hakka 4, har haft båda, dock på olika bilar men ändå. Syns bara att de inte är svenskt längre. | |
|
Kul,fick svar från Däckia. BMW e lag |
|
|
Har 4 st. 16" Hakkapellitta 4 till salu. ;-) Tycker också de är än så länge de bästa däck jag kört på vintern med, körde dock inte sä långt med dem men de var mycket trevliga. Men nu behöver jag dem inte längre då jag kör en "vinterbil" med 15" vinterdäck. /Hammar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.