|
|
|
|---|---|
|
... i en E32:a . Tidigare ägare har rivit ner ALLT och jag har en kartong med diverse metall detaljer . Vet inte om jag saknar något eller har fått något "extra" !? Länk eller maila mig direkt på :phiber5@hotmail.com MKT tacksam för hjälp med detta MVH Tony | |
|
Den sitter fäst med en vingmutter "innanför" nummerskylten, du borde hitta fästena om du lossar klädsleln. Jag hänger på tråden lite: Jag hittar inget fäste för "fälgkorset", alltså det Z-formade verktyget för att lossa hjulen. Någon som har lust att berätta var den ska sitta? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
"Z"-korset sitter på samma ställe som domkraften. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Men hur ska Z-korset fästas i bilen? På min E34 trär man i ena änden i ett gummiklätt hål, och änden med hylsan kläms i en plasthållare. Jag har inte hittat något liknande på min E32, eller ser det helt annorlunda ut? phiber: Domkraften skruvas fast med en vingmutter, det sitter en gänga i karossen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
"ErikW" låter som om en bild skulle lösa både mitt och ditt problem . ///MVH TONY |
|
|
Ska se om jag kan fixa en bild till i kväll. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Länk Jättebilder Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Tack så mycket ! ///MVH TONY |
|
|
Jättetack! Nu förstår jag att jag saknar plåtblecket som skruvas fast med vingmuttern, det får bli ett besök hos BMW eller skroten någon dag. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Då sitter fälgkors och domkraft på plats , vad lätt det går om man vet hur det ska se ut ;-) ///MVH TONY |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.