|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett märkligt fax utav en bekant som är intresserad av en bil. Faxet lyder såhär. Senaste godkända besiktning 2003-07-11 Bilprovningen i XXX Nästa besiktning ska ske senast 2005-11-30 Följande brister finns konstaterade för åtgärd Alternativ kontrollmetod besiktning fordonet har identifierats med ofullständiga uppgifter från bilregistret. Noterad mätarställning 2003-07-11 55228 km. Vad innebär "alternativ kontrollmetod besiktning fordonet har identifierats med ofullständiga uppgifter från bilregistret"? Jag menar bilen har klarat besiktningen. Fordonet är i trafik och skatten är betald. Vilka uppgifter kan tänkas vara ofullständiga? Är det något som skall vara åtgärdat till nästa besiktning? | |
|
Den som söker ska finna... ;-) : Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: Jag får skämmas ;) Om jag har förstått det hela rätt så är det med anda ord inga konstigheter? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Acey. Står lika på mina 540 papper så var lugn:)) ///MVH Hasso Länk |
|
Råkade på en Mazda häromdagen (-98), på skylten står det 96xxxx. Hur ligger det till med detta, nyare skyltar kan man ju få efter skyltbyte osv men äldre?? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.