|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Själv kalla jag min bil för "Satan", STN. Men blev lite sur när någon sa "Station" istället... :-P Det är bra med sådana ord för då minns man reg. nummret snabbare. /Hammar |
|
Philly |
min har SPE xxx = CP xxx BMW 4 life |
|
Hade en bil med FAG ??? (Audi 100) och min senaste BMW hade AZT 548 och den fick man rätt många kommentarer på... AZT är en bromsmedicin för HIV smittade... /Christofer |
|
| Har sett ett flertal volvos med den mycket passande skylten URK xxx, försökte ta foto på en men vindrutan var för skiten :( | |
|
Hehehe! Detta är ju kul :D Jag måste tillägga att när jag o min mor var ute och åkte bil i början av 80-talet, såg vi en VAZ/LADA med bokstäverna KGBXXX! Verkligen passande på den tiden! Själv köpte jag (utan att tänka på det vid tillfället) en Mexicobrown Rover P6B V8 med regnr. HYL666. Det är just 666 som är litet obehagligt, med tanke på att en av Englands värsta kvinno-seriemördare(prostituerade), hade en EXAKT likadan bil, årsmodell, färg utrustning, allt...som han plockade upp de tilltänkta offren i... Bilen hade regnr. EHW 666K... Jag har sålt min bil nu... Brrrrrr.... BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.