|
|
|
|---|---|
|
I Storbritannien har 1-serien sålt i över 2.000 exemplar på tre veckor (inkl. förhandsordrar förstås) vilket måste betecknas som succé. Har någon hört färska siffror för försäljningen i något annat land? | |
|
På den svenska marknaden har 157st BMW 1-serie registrerats mellan januari-september. Det är t ex mer än de flesta modellerna från de koreanska lågprismärkena Kia och Daewoo! Därutöver lär det ha sålts betydligt fler 1-seriebilar. I juni var halva svenska tillgången för 2004 såld, redan innan kunderna ens fått se bilen! Leveranstiden är lång, beställer man en 1-serie idag ska man vara glad om man får den innan jul... Så till våren lär det nog bli tjockt med 1:or på vägarna! MVH |
|
|
ja det tar lång tid ibland....tur att man köper beg bilar....;( dyra pengar är det för en ny bil.... ///325/// |
|
| Dyrt och ekonomiskt uruselt men ack så underbart härligt att bestämma vilken utrustning man ska ha och sedan få hämta den:) | |
|
Liste: Kan säga att jag såg tre stycken inom loppet av 1h väster av stan om det tyder på en succe jag kanske |
|
| Jag har sett en 1-serie i Stockholm hittills. Så det kryllar inte av dem. Men själv är jag frestad, leasar man den på firman blir kostnaderna rimliga eftersom pengarna inte behöver passera Ringholm på vägen. | |
|
I Lund/Malmö regionen så ser jag minst en varje dag. Och nej jag åker inte förbi Bmw handlaren på väg till jobbet :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
det är bra att det säljer bra för BMW... ///325/// |
|
|
Var i går på Bilcentralen i Huddinge och provkörde 120i. Charmlös motor, men i övrigt en härlig bil. Välbalanserad kurvkramare som utan sportchassit är riktigt bekväm. Blir en hit med stora dieseln, så länge jag slipper sitta i baksätet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.